PaM 3-4/2023 Práce, odvody a mzdy bez chyb, pokut a penále - Novela zákona o důchodovém pojištění, Lékařské prohlídky na pracovišti

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu PaM 3-4/2023 Práce, odvody a mzdy bez chyb, pokut a penále - Novela zákona o důchodovém pojištění, Lékařské prohlídky na pracovišti aktuálně nelze zakoupit v žádném z porovnávaných e-shopů...

Krátký popis
Průměrná mzda zvyšuje v roce 2023 práva a nároky zaměstnanců - Průměrná mzda neovlivňuje jen koupěschopnost obyvatel, ale zasahuje též do pracovněprávní sféry, zejména do oblasti zaměstnanosti. Pro tyto účely vyhlašuje každoročně MPSV na základě šetření Českého statistického úřadu průměrnou…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora Ladislav Jouza

Zobrazit všechny knihy autora Ladislav Jouza
Výběr knih vydavatele Poradce s.r.o.

Zobrazit všechny knihy vydavatele Poradce s.r.o.
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.