Pravé, věrné a křesťanské příměřie…

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu Pravé, věrné a křesťanské příměřie… aktuálně nelze zakoupit v žádném z porovnávaných e-shopů...
Našli jsme knihu Pravé, věrné a křesťanské příměřie…: Dohody o příměří mezi husity a stranou markraběte Albrechta na jižní Moravě, nehledali jste ji náhodou i vy?

Krátký popis
Monografie se obrací k doposud opomíjenému fenoménu dějin husitských válek – dohodám o příměří mezi válečnými stranami. Zaměřuje se na jižní Moravu, kde se zachoval zajímavý korpus těchto dohod z let 1427–1433. Pozornost je nejprve věnována listinnému formuláři dohod, které jsou následně…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora Petr Elbel

Zobrazit všechny knihy autora Petr Elbel
Výběr knih vydavatele Masarykova univerzita

Zobrazit všechny knihy vydavatele Masarykova univerzita
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.