Příliš mnoho a nikdy dost: Jak moje rodina stvořila nejnebezpečnějšího muže světa

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 284 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Příliš mnoho a nikdy dost: Jak moje rodina stvořila nejnebezpečnějšího muže světa koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
284 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Příliš mnoho a nikdy dost: Jak moje rodina stvořila nejnebezpečnějšího muže světa koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
356 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Příliš mnoho a nikdy dost: Jak moje rodina stvořila nejnebezpečnějšího muže světa koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
374 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Příliš mnoho a nikdy dost: Jak moje rodina stvořila nejnebezpečnějšího muže světa koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
294 Kč
Není skladem

Příliš mnoho a nikdy dost: Jak moje rodina stvořila nejnebezpečnějšího muže světa koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
395 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Příliš mnoho a nikdy dost: Jak moje rodina stvořila nejnebezpečnějšího muže světa koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
336 Kč
Není skladem

Krátký popis
Americký bestseller „Too Much and Never Enough“ od Mary Trumpové, kterého se prodalo milion kusů v prvním dni prodeje, nyní vychází i v češtině.Prezidentské volby v USA v roce 2016 byly obrovským šokem pro spoustu lidí. Místo očekávaného vítězství Hillary Clintonové se 45. prezidentem Spojených…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Příliš mnoho a nikdy dost: Jak moje rodina stvořila nejnebezpečnějšího muže světa je 340 Kč

Výběr knih vydavatele Zoner Press

Zobrazit všechny knihy vydavatele Zoner Press
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.