Proč pořád jen já

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 275 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Proč pořád jen já koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
275 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Proč pořád jen já koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
285 Kč
Není skladem

Proč pořád jen já koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
287 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Proč pořád jen já koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
311 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Proč pořád jen já koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
313 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Proč pořád jen já koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
285 Kč
Není skladem

Krátký popis

Často slyšíme o problémech, které narušují a kalí vztahy v partnerství, rodině, v kruhu přátel, na pracovišti i ve farnosti. Dotyční si těchto mechanismů často nebývají vědomi. Vnímají pouze narušené vztahy a bolestně nesou zranění, která jim tyto mechanismy působí. Nemají však tušení, jak…

">Zobrazit celý popis

Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Proč pořád jen já je 292 Kč

Výběr knih autora Anselm Grün

Zobrazit všechny knihy autora Anselm Grün
Výběr knih vydavatele Alpha book

Zobrazit všechny knihy vydavatele Alpha book
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.