Průvodce neklidným územím

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 608 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Průvodce neklidným územím koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
608 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Průvodce neklidným územím koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
712 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Průvodce neklidným územím koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
716 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Průvodce neklidným územím koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
795 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Průvodce neklidným územím koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
652 Kč
Není skladem

Krátký popis
Jak srozumitelně přiblížit historii české a slovenské fotografie i její současné podoby? Průvodce neklidným územím III navazuje na úspěšné předchozí díly, věnované modernímu českému výtvarnému umění a architekture. Tentokrát se tvůrci zaměřují na oblast fotografie, na osudy jejich autorů a…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Průvodce neklidným územím je 696 Kč

Výběr knih autora Ondřej Horák

Zobrazit všechny knihy autora Ondřej Horák
Výběr knih vydavatele Labyrint

Zobrazit všechny knihy vydavatele Labyrint
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.