Rozpůlená srdce

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 195 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Rozpůlená srdce koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
195 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Rozpůlená srdce koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
215 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Rozpůlená srdce koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
216 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Rozpůlená srdce koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
178 Kč
Není skladem

Krátký popis
Kniha Rozpůlená srdce aneb Život mezi Československem a Izraelem přináší unikátní vzpomínky zajímavých a známých lidí, kteří prožili část svého života v Československu a část v Izraeli.Najdete v ní osobní výpovědi známého spisovatele a diplomata Viktora Fischla alias Avigdora Dagana (1912 –…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Rozpůlená srdce je 201 Kč

Výběr knih autora Radek Gális

Zobrazit všechny knihy autora Radek Gális
Výběr knih vydavatele Měsíc ve dne

Zobrazit všechny knihy vydavatele Měsíc ve dne
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.