Sochy a projekty/Sculptures and Projects

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu Sochy a projekty/Sculptures and Projects aktuálně nelze zakoupit v žádném z porovnávaných e-shopů...

Krátký popis
Stanislav Kolíbal (1925) patří ke klíčovým osobnostem českého umění druhé poloviny 20. a počátku 21. století. Od 50. let se systematicky věnuje sochařství. Zásadní zlom v jeho výtvarném myšlení přišel na přelomu 50. a 60. let. Od té doby zcela originálním způsobem propojuje formální aspekty s…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora Stanislav Kolíbal

Zobrazit všechny knihy autora Stanislav Kolíbal
Výběr knih vydavatele Arbor vitae

Zobrazit všechny knihy vydavatele Arbor vitae
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.