Stáří je mládím světa

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 272 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Stáří je mládím světa koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
272 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Stáří je mládím světa koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
318 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Stáří je mládím světa koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
389 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Stáří je mládím světa koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
348 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Stáří je mládím světa koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
350 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Stáří je mládím světa koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
319 Kč
Není skladem

Krátký popis

Michal Janata (nar. 1952) ve své esejistické knize Stáří je mládím světa rozkrývá titulní téma v široké historické perspektivě myšlenkových a kulturních souvislostí a pronikavě analyzuje systémová znevýhodnění, jimž jsou v naší současné společnosti vyznávající kult věčné mladosti a…

Zobrazit celý popis

Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Stáří je mládím světa je 331 Kč

Výběr knih autora Michal Janata

Zobrazit všechny knihy autora Michal Janata
Výběr knih vydavatele Revolver Revue

Zobrazit všechny knihy vydavatele Revolver Revue
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.