Poslední velkoměsto 1 - Tajná historie Bornnu

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 200 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Poslední velkoměsto 1 - Tajná historie Bornnu koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
200 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Poslední velkoměsto 1 - Tajná historie Bornnu koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
231 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Poslední velkoměsto 1 - Tajná historie Bornnu koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
232 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Poslední velkoměsto 1 - Tajná historie Bornnu koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
192 Kč
Není skladem

Poslední velkoměsto 1 - Tajná historie Bornnu koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
212 Kč
Není skladem

Krátký popis
Po návratu od Keltské brány uvázl Gowery ve městě Bornn a nemůže se odtamtud hnout. Aby se nějak zabavil, předložili mu přátelé k prošetření nový fenomén, takzvanou „hru po síti“. Hra však není tak nevinná, jak se zpočátku zdála. Gowery se stane svědkem násilného úmrtí jednoho z hráčů a sám se…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Poslední velkoměsto 1 - Tajná historie Bornnu je 215 Kč

Výběr knih autora Vladimír Šlechta

Zobrazit všechny knihy autora Vladimír Šlechta
Výběr knih vydavatele Brokilon

Zobrazit všechny knihy vydavatele Brokilon
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.