Krvavé pohraničí 8 - Gordonova země 3 - Hořící přízraky

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 240 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Krvavé pohraničí 8 - Gordonova země 3 - Hořící přízraky koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
240 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Krvavé pohraničí 8 - Gordonova země 3 - Hořící přízraky koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
244 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krvavé pohraničí 8 - Gordonova země 3 - Hořící přízraky koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
254 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krvavé pohraničí 8 - Gordonova země 3 - Hořící přízraky koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
294 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krvavé pohraničí 8 - Gordonova země 3 - Hořící přízraky koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
295 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krvavé pohraničí 8 - Gordonova země 3 - Hořící přízraky koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
269 Kč
Není skladem

Krátký popis
Paedwankové ovládli Gordonovu zemi a zřídili si v ní stálou základnu. Vnikli do Orcigardu, zničili Sršní hnízdo a odvlekli hraničáře z Hořké Vody. Co udělají příště? Obyvatelé Pohraničí už vědí, že jim hrozí smrtelné nebezpečí. Lidé, elfové, skřeti i všemožní míšenci musí zapomenout na staré…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Krvavé pohraničí 8 - Gordonova země 3 - Hořící přízraky je 267 Kč

Výběr knih autora Vladimír Šlechta

Zobrazit všechny knihy autora Vladimír Šlechta
Výběr knih vydavatele Brokilon

Zobrazit všechny knihy vydavatele Brokilon
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.