Krvavé pohraničí - Šílený les, 3. vydání

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 192 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Krvavé pohraničí - Šílený les, 3. vydání koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
192 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krvavé pohraničí - Šílený les, 3. vydání koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
222 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krvavé pohraničí - Šílený les, 3. vydání koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
223 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krvavé pohraničí - Šílený les, 3. vydání koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
231 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Krvavé pohraničí - Šílený les, 3. vydání koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
232 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krvavé pohraničí - Šílený les, 3. vydání koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
203 Kč
Není skladem

Krátký popis
Prastarý les Izironk byl odedávna domovem elfů. Jeho nedotknutelnost byla zaručena desítkami smluv. Teď se o Izironk vede válka. Zároveň se stalo i něco jiného. Les Izironk zešílel a stal se nepřítelem pro všechny.Do války je zatažen každý, kdo je právě nablízku: lidé, elfové i orkové. Vojáci i…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Krvavé pohraničí - Šílený les, 3. vydání je 217 Kč

Výběr knih autora Vladimír Šlechta

Zobrazit všechny knihy autora Vladimír Šlechta
Výběr knih vydavatele Brokilon

Zobrazit všechny knihy vydavatele Brokilon
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.