Krvavé pohraničí - Kukaččí mláďata

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 262 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Krvavé pohraničí - Kukaččí mláďata koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
262 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krvavé pohraničí - Kukaččí mláďata koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
294 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krvavé pohraničí - Kukaččí mláďata koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
295 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krvavé pohraničí - Kukaččí mláďata koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
242 Kč
Není skladem

Krvavé pohraničí - Kukaččí mláďata koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
269 Kč
Není skladem

Krátký popis
Arkastie prochází vleklou krizí. Král uprchl už před deseti roky a stále ještě se skrývá. Bezvládí přineslo hořké plody. Staré dohody jsou porušovány, zájmové skupiny soupeří o moc. Schyluje se k občanské válce. Ve městě jménem Thonnierika žijí své životy čtyři mladí lidé z různých…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Krvavé pohraničí - Kukaččí mláďata je 273 Kč

Výběr knih autora Vladimír Šlechta

Zobrazit všechny knihy autora Vladimír Šlechta
Výběr knih vydavatele Brokilon

Zobrazit všechny knihy vydavatele Brokilon
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.