Poslední velkoměsto 3 - Padající Archanděl

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 231 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Poslední velkoměsto 3 - Padající Archanděl koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
231 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Poslední velkoměsto 3 - Padající Archanděl koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
267 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Poslední velkoměsto 3 - Padající Archanděl koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
268 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Poslední velkoměsto 3 - Padající Archanděl koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
225 Kč
Není skladem

Poslední velkoměsto 3 - Padající Archanděl koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
244 Kč
Není skladem

Krátký popis
Druhá polovina třiadvacátého století, dvě stě let po Apokalypse. Bornn, jediné velkoměsto v postapokalyptické Evropě, si zvyká na změnu mocenských poměrů. Bílá čarodějka se zbavila většiny oponentů a k tomu, aby získala neomezenou moc, ji zbývá poslední krok. Gowery si myslí, že za tři týdny…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Poslední velkoměsto 3 - Padající Archanděl je 248 Kč

Výběr knih autora Vladimír Šlechta

Zobrazit všechny knihy autora Vladimír Šlechta
Výběr knih vydavatele Brokilon

Zobrazit všechny knihy vydavatele Brokilon
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.