Poslední velkoměsto 5 - Bílá jako sůl

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 253 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Poslední velkoměsto 5 - Bílá jako sůl koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
253 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Poslední velkoměsto 5 - Bílá jako sůl koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
312 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Poslední velkoměsto 5 - Bílá jako sůl koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
331 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Poslední velkoměsto 5 - Bílá jako sůl koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
270 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Poslední velkoměsto 5 - Bílá jako sůl koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
311 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Poslední velkoměsto 5 - Bílá jako sůl koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
313 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Poslední velkoměsto 5 - Bílá jako sůl koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
285 Kč
Není skladem

Krátký popis
Druhá polovina třiadvacátého století, dvě stě let po Apokalypse. ***** Císařovna Beatrice zničila strukturu společnosti a v Bornnu se rozhořel boj o dominanci. Obyvatelé, kteří se do Posledního velkoměsta přistěhovali ze všech koutů Evropy, se rozdělili do frakcí a válčí mezi sebou. Náboženští…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Poslední velkoměsto 5 - Bílá jako sůl je 295 Kč

Výběr knih autora Vladimír Šlechta

Zobrazit všechny knihy autora Vladimír Šlechta
Výběr knih vydavatele Brokilon

Zobrazit všechny knihy vydavatele Brokilon
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.