Tess of the D´Urbervilles

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 90 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Tess of the D´Urbervilles koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
107 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Tess of the D´Urbervilles koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
90 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Tess of the D´Urbervilles koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
153 Kč
Není skladem
a 2 další varianty  
Tess of the D´Urbervilles koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
191 Kč
Není skladem

Tess of the D´Urbervilles koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
241 Kč
Není skladem

Krátký popis
A novel of hypocrisy and double standards. It tells of Tess Durbeyfield, the daughter of a poor and dissipated villager, who learns that she may be descended from the ancient family of d'Urbeville. In her search for respectability her fortunes fluctuate wildly, and the story assumes the…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Tess of the D´Urbervilles je 156 Kč

Výběr knih autora Thomas Hardy

Zobrazit všechny knihy autora Thomas Hardy
Výběr knih vydavatele Wordsworth Editions

Zobrazit všechny knihy vydavatele Wordsworth Editions
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.