Tibetská kniha zdraví

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 322 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Tibetská kniha zdraví koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
322 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Tibetská kniha zdraví koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
379 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Tibetská kniha zdraví koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
443 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Tibetská kniha zdraví koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
446 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Tibetská kniha zdraví koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
406 Kč
Není skladem

Krátký popis
Původ tradiční tibetské medicíny je starobylý, ale díky nepřerušenému předávání vědomostí je její odkaz dodnes stále dostupný i nám. Jádrem této léčebné tradice je hluboké spojení člověka s přírodou. Pozorováním přírody se dá mnohému naučit a tento přístup ovlivnil i tibetskou medicínu.…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Tibetská kniha zdraví je 399 Kč

Výběr knih vydavatele Maitrea

Zobrazit všechny knihy vydavatele Maitrea
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.