V okovech smíchu. Karikatura a české umění 1900-1950

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 255 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

V okovech smíchu. Karikatura a české umění 1900-1950 koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
255 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Publikace věnovaná české karikatuře první půle 20. století a jejím vazbám na ostatní dobovou výtvarnou tvorbu doprovází stejnojmennou výstavu pořádanou Galerií hlavního města Prahy ve spolupráci s Národní galerií v Praze.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy V okovech smíchu. Karikatura a české umění 1900-1950 je 255 Kč

Výběr knih autorů Tomáš Winter , Ondřej Chrobák

Zobrazit všechny knihy autora Tomáš Winter, Ondřej Chrobák
Výběr knih vydavatele Gallery

Zobrazit všechny knihy vydavatele Gallery
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.