Veselé obrázky

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 110 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Veselé obrázky koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
110 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Veselé obrázky koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
124 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Veselé obrázky koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
129 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Veselé obrázky koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
132 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Prostorové leporelo s obrázky Josefa Lady. Toč se, má káčo, utíkej, Teče voda, vodička, Sluníčko zapadá za hory, Tluče bubeníček, tluče na buben ... a další oblíbená říkadla.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Veselé obrázky je 123 Kč

Výběr knih autora Josef Lada

Zobrazit všechny knihy autora Josef Lada
Výběr knih vydavatele Dialog

Zobrazit všechny knihy vydavatele Dialog
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.