Vítr v píniích

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 177 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Vítr v píniích koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
177 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Vítr v píniích koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
201 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Vítr v píniích koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
157 Kč
Není skladem

Krátký popis
Příběh o putování k posvátné hoře. Kniha je inspirována především korejskými mýty. Skupina poutníků vyráží, aby vyprosila milost pro císařství stíhané pohromami... a samozřejmě, každý chce i něco pro sebe; jen nějaké „drobnosti", které však příběh pořádně rozhýbou. Vítr v piniích je příběh o…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Vítr v píniích je 178 Kč

Výběr knih autorů Františka Vrbenská , Kočí Jakub

Zobrazit všechny knihy autora Františka Vrbenská, Kočí Jakub
Výběr knih vydavatele Straky na vrbě

Zobrazit všechny knihy vydavatele Straky na vrbě
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.