Zajímavá matematika (nejen) pro paťáky

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 63 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Zajímavá matematika (nejen) pro paťáky koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
63 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Zajímavá matematika (nejen) pro paťáky koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
61 Kč
Není skladem

Zajímavá matematika (nejen) pro paťáky koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
63 Kč
Není skladem

Krátký popis
Zajímavá matematika přitažlivě posiluje aplikační činnosti při výuce. 64 barevných stran plných cvičení, která se do běžné učebnice nevešla, pro děti, kterým by chyběla. Úkoly a úlohy, které mj. prověřují jak schopnost pracovat s abstraktními prvky, tak právě i opačnou schopnost aplikace…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Zajímavá matematika (nejen) pro paťáky je 62 Kč

Výběr knih autora Hana Mikulenková

Zobrazit všechny knihy autora Hana Mikulenková
Výběr knih vydavatele Prodos

Zobrazit všechny knihy vydavatele Prodos
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.