Zákon o nabídkách převzetí - Komentář

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Zákon o nabídkách převzetí - Komentář koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
82 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
Zákon o nabídkách převzetí - Komentář koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
104 Kč
Není skladem

Krátký popis
Předkládané dílo je prvním komentářem nového zákona o nabídkách převzetí. Publikace je zaměřena především na praktické otázky týkající se aplikace nové právní úpravy nabídek převzetí a v souladu s tímto zaměřením je určena především pro praktikující veřejnost. Zvláštní pozornost je věnována…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Zákon o nabídkách převzetí - Komentář je 93 Kč

Výběr knih autorů Bohumil Havel , Vlastimil Pihera

Zobrazit všechny knihy autora Bohumil Havel, Vlastimil Pihera
Výběr knih vydavatele C. H. Beck

Zobrazit všechny knihy vydavatele C. H. Beck
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.