Zdraví z boží lékárny

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 163 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Zdraví z boží lékárny koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
163 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Zdraví z boží lékárny koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
193 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Zdraví z boží lékárny koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
218 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Zdraví z boží lékárny koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
177 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Zdraví z boží lékárny koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
205 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Zdraví z boží lékárny koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
206 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Zdraví z boží lékárny koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
188 Kč
Není skladem

Krátký popis
Nové vydání velmi úspěšné publikace, v níž autorka přitažlivou formou popisuje zkušenosti s léčivými účinky běžných bylin a seznamuje s konkrétními výsledky jejich použití.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Zdraví z boží lékárny je 192 Kč

Výběr knih autora Maria Treben

Zobrazit všechny knihy autora Maria Treben
Výběr knih vydavatele Dona

Zobrazit všechny knihy vydavatele Dona
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.