Zdravie z Božej lekárne

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 186 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Zdravie z Božej lekárne koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
186 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Zdravie z Božej lekárne koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
214 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Dostupné aj v kolekcii za skvelú cenu. Svetoznáma rakúska liečiteľka a bylinkárka ponúka v novom vydaní žiadanej a obľúbenej bylinkárskej knihy množstvo informácií o bylinkách a liečivách z nich vyrábaných, o ich účinkoch a možnostiach použitia. Hoci je publikácia už staršieho dáta, i dnes si…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Zdravie z Božej lekárne je 200 Kč

Výběr knih autora Maria Treben

Zobrazit všechny knihy autora Maria Treben
Výběr knih vydavatele Ikar

Zobrazit všechny knihy vydavatele Ikar
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.