Krvavé pohraničí - Zima v Thonnierice

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 231 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Krvavé pohraničí - Zima v Thonnierice koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
231 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krvavé pohraničí - Zima v Thonnierice koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
267 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krvavé pohraničí - Zima v Thonnierice koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
268 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krvavé pohraničí - Zima v Thonnierice koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
222 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
Krvavé pohraničí - Zima v Thonnierice koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
234 Kč
Není skladem

Krvavé pohraničí - Zima v Thonnierice koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
244 Kč
Není skladem

Krátký popis
Thornel měl původně namířeno k elfům. Nechal se však přesvědčit, aby strávil ještě jednu zimu v Thonnierice a pracoval pro mladého krále. Myslel si – a sám to také řekl – že jedna zima v Thonnierice ho nezabije. Neměl však ponětí, jak těžké to bude. Město je vystaveno útokům neznámých…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Krvavé pohraničí - Zima v Thonnierice je 245 Kč

Výběr knih autora Vladimír Šlechta

Zobrazit všechny knihy autora Vladimír Šlechta
Výběr knih vydavatele Brokilon

Zobrazit všechny knihy vydavatele Brokilon
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.