Zlaté hroty - Dana Zátopková, Jan Železný, Barbora Špotáková, Vítězslav Veselý

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu Zlaté hroty - Dana Zátopková, Jan Železný, Barbora Špotáková, Vítězslav Veselý aktuálně nelze zakoupit v žádném z porovnávaných e-shopů...

Krátký popis
Hod oštěpem je zlatou českou disciplínou. Jsme v ní světovou velmocí a držíme oba světové rekordy. Teď se českému oštěpu konečně dostává důstojné knižní monografie. - Sportovní i životní příběhy našich nejvýznamnějších oštěpařek a oštěpařů: Dany Zátopkové, Jana Železného, Barbory Špotákové a…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora Petr Feldstein

Zobrazit všechny knihy autora Petr Feldstein
Výběr knih vydavatele Práh

Zobrazit všechny knihy vydavatele Práh
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.