Alfa a omega (nového) ředitele školy

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu Alfa a omega (nového) ředitele školy aktuálně nelze zakoupit v žádném z porovnávaných e-shopů...

Krátký popis
Každý školní rok přináší legislativní změny dotýkající se školství, na něž musí ředitelé škol pružně reagovat. A proto jsme připravili publikaci Alfa a omega (nového) ředitele školy, jež shrnuje výklady legislativních novinek postihujících vybrané nejdůležitější oblasti fungování škol. Zvláštní…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora Eva Dandová

Zobrazit všechny knihy autora Eva Dandová
Výběr knih vydavatele Raabe

Zobrazit všechny knihy vydavatele Raabe
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.