Allegiant

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 234 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Allegiant koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
234 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Allegiant koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
238 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Allegiant koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
227 Kč
Není skladem

Allegiant koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
259 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Allegiant koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
260 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Allegiant koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
287 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
What if a single revelation – like a single choice – changed everything? What if love and loyalty made you do things you never expected? The faction-based society that Tris Prior once believed in is shattered – fractured by violence and power struggles and scarred by loss and betrayal. So when…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Allegiant je 250 Kč

Výběr knih autora Veronica Roth

Zobrazit všechny knihy autora Veronica Roth
Výběr knih vydavatele Harper Collins

Zobrazit všechny knihy vydavatele Harper Collins
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.