V Bulharsku nám s hrdostí říkali ,Češi‘, tady s pohrdáním ,Bulhaři

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 241 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

V Bulharsku nám s hrdostí říkali ,Češi‘, tady s pohrdáním ,Bulhaři koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
241 Kč
Skladem (odeslání ihned)

V Bulharsku nám s hrdostí říkali ,Češi‘, tady s pohrdáním ,Bulhaři koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
242 Kč
Skladem (odeslání ihned)

V Bulharsku nám s hrdostí říkali ,Češi‘, tady s pohrdáním ,Bulhaři koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
252 Kč
Skladem (odeslání ihned)

V Bulharsku nám s hrdostí říkali ,Češi‘, tady s pohrdáním ,Bulhaři koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
213 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
V Bulharsku nám s hrdostí říkali ,Češi‘, tady s pohrdáním ,Bulhaři koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
214 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace je dalším příspěvkem ke studiu dějin Vojvodova – jediné české vesnice v Bulharsku. Ta byla založena v severozápadní části země roku 1900 přesídlenci z jiné české krajanské obce – Svaté Heleny v rumunském Banátu. V nové zemi se díky píli a úsilí místní české komunity z Vojvodova záhy…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy V Bulharsku nám s hrdostí říkali ,Češi‘, tady s pohrdáním ,Bulhaři je 232 Kč

Výběr knih autora Marek Jakoubek

Zobrazit všechny knihy autora Marek Jakoubek

Zobrazit všechny knihy vydavatele Centrum pro studium demokracie a kultury
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.