Vojvodovo: identity, tradice a výzkum

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 242 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Vojvodovo: identity, tradice a výzkum koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
242 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Vojvodovo: identity, tradice a výzkum koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
267 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Vojvodovo: identity, tradice a výzkum koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
268 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Vojvodovo: identity, tradice a výzkum koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
59 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
Vojvodovo: identity, tradice a výzkum koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
235 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace: Vojvodovo: identity, tradice a výzkum - Jakoubek Marek. Hlavním tématem knihy Vojvodovo: identity, tradice a výzkum je Vojvodovo, česká obec v severozápadním Bulharsku, založená roku 1900 asi dvaceti evangelickými rodinami z české vsi Svatá Helena v (dnes rumunské části) Banátu,…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Vojvodovo: identity, tradice a výzkum je 214 Kč

Výběr knih autora Marek Jakoubek

Zobrazit všechny knihy autora Marek Jakoubek

Zobrazit všechny knihy vydavatele Centrum pro studium demokracie a kultury
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.