Tajemství přírodní léčby - Sedm zázraků přírody

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 314 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Tajemství přírodní léčby - Sedm zázraků přírody koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
314 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Tajemství přírodní léčby - Sedm zázraků přírody koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
362 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Tajemství přírodní léčby - Sedm zázraků přírody koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
401 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Tajemství přírodní léčby - Sedm zázraků přírody koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
367 Kč
Není skladem

Krátký popis
Jelena Svitko je ukrajinská léčitelka a odbornice na přírodní léčbu. Přírodní léčba neboli naturopatie využívá stravu, bylinky, koření, vodoléčbu, masáže, léčivý dotek, aromaterapii, drahé kameny, hlínu, pijavice a mnohé další prostředky a metody. Tato příručka je komplexním praktickým…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Tajemství přírodní léčby - Sedm zázraků přírody je 361 Kč

Výběr knih autora Jelena Svitko

Zobrazit všechny knihy autora Jelena Svitko
Výběr knih vydavatele Eugenika

Zobrazit všechny knihy vydavatele Eugenika
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.