Stres, nespavost a deprese

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 137 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Stres, nespavost a deprese koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
137 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Stres, nespavost a deprese koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
150 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Stres, nespavost a deprese koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
155 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Jelena Svitko, lékařka zabývající se přírodní léčbou, se ve své knize věnuje aktuálnímu tématu - nervovým poruchám. Poznáte, jak pracuje nervová soustava, odhalíte příčiny nervových poruch a dozvíte se, jak je léčit a jak jim předcházet. Naleznete zde užitečné rady, jak se stravovat, aby…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Stres, nespavost a deprese je 147 Kč

Výběr knih autora Jelena Svitko

Zobrazit všechny knihy autora Jelena Svitko
Výběr knih vydavatele Eugenika

Zobrazit všechny knihy vydavatele Eugenika
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.