JARO - Harmonie a zdraví na každý den

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 210 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

JARO - Harmonie a zdraví na každý den koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
210 Kč
Skladem (odeslání ihned)

JARO - Harmonie a zdraví na každý den koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
231 Kč
Skladem (odeslání ihned)

JARO - Harmonie a zdraví na každý den koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
232 Kč
Skladem (odeslání ihned)

JARO - Harmonie a zdraví na každý den koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
192 Kč
Není skladem

JARO - Harmonie a zdraví na každý den koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
212 Kč
Není skladem

Krátký popis
Kniha vás provede den za dnem obdobím od 1. března do 31. května. Sympatická, a hlavně velmi zkušená ukrajinská lékařka a léčitelka vás bude provázet jednotlivými dny tak, abyste naplno využili možnosti a sílu jarní obnovy. Jelikož jaro je obdobím lásky, najdete zde rady a zajímavosti týkající…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy JARO - Harmonie a zdraví na každý den je 215 Kč

Výběr knih autora Jelena Svitko

Zobrazit všechny knihy autora Jelena Svitko
Výběr knih vydavatele Eugenika

Zobrazit všechny knihy vydavatele Eugenika
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.