Dopad nových médií a komunikačních sítí na děti a mládež

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 80 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Dopad nových médií a komunikačních sítí na děti a mládež koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
80 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dopad nových médií a komunikačních sítí na děti a mládež koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
81 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis

Sborník z kulatého stolu konaného dne 12. března 2024 v Senátu Parlamentu ČR pod záštitou senátního Podvýboru pro rodinu.



Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Dopad nových médií a komunikačních sítí na děti a mládež je 80 Kč

Výběr knih autora Daniela Kovářová

Zobrazit všechny knihy autora Daniela Kovářová
Výběr knih vydavatele Nová vlna

Zobrazit všechny knihy vydavatele Nová vlna
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.