Důvěřuj novému dni

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 399 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Důvěřuj novému dni koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
399 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Důvěřuj novému dni koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
437 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Důvěřuj novému dni koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
439 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Důvěřuj novému dni koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
388 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
Důvěřuj novému dni koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
389 Kč
Není skladem

Důvěřuj novému dni koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
400 Kč
Není skladem

Krátký popis

Benediktýnský mnich Anselm Grün v této knížce nabízí podněty ke každodenním meditacím. Na své radosti i starosti můžete tak pohlédnout i z docela jiné perspektivy. Ať vám tedy texty poslouží jako průvodce ve všedních dnech a pomáhají čelit tlaku vnějších požadavků a nároků.



Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Důvěřuj novému dni je 408 Kč

Výběr knih autora Anselm Grün

Zobrazit všechny knihy autora Anselm Grün
Výběr knih vydavatele Alpha book

Zobrazit všechny knihy vydavatele Alpha book
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.