Ein Stadtbummel durch Brünn. Kurzer Reiseführer zu den Kulturdenkmälern der Stadt

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 72 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Ein Stadtbummel durch Brünn. Kurzer Reiseführer zu den Kulturdenkmälern der Stadt koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
72 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Stručný průvodce po památkách města. První část příručky je věnována stručné historii města, druhá nejdůležitějším informacím o památkách Brna, ve třetí části najdeme devět pověstí. Závěr tvoří rejstřík osobností, které spojily svůj osud s městem Brnem.

Zobrazit celý popis

Zobrazit všechny knihy autora František Čapka, Květoslava Santlerová
Výběr knih vydavatele Akademické nakladatelství CERM

Zobrazit všechny knihy vydavatele Akademické nakladatelství CERM
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.