Krajinou prvních Přemyslovců - S českými knížaty ze Stadic do Prahy, 2. vydání

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 285 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Krajinou prvních Přemyslovců - S českými knížaty ze Stadic do Prahy, 2. vydání koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
285 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krajinou prvních Přemyslovců - S českými knížaty ze Stadic do Prahy, 2. vydání koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
357 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krajinou prvních Přemyslovců - S českými knížaty ze Stadic do Prahy, 2. vydání koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
359 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krajinou prvních Přemyslovců - S českými knížaty ze Stadic do Prahy, 2. vydání koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
269 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
Krajinou prvních Přemyslovců - S českými knížaty ze Stadic do Prahy, 2. vydání koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
287 Kč
Není skladem

Krajinou prvních Přemyslovců - S českými knížaty ze Stadic do Prahy, 2. vydání koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
327 Kč
Není skladem

Krátký popis
Bájné příběhy o počátcích České země, jak je poprvé zachytil na počátku 12. století kronikář Kosmas, jsou historií rodu Přemyslovců, prvních vládců Čech.Pozoruhodný obrázek dostanete, když se podíváte na mapu a vyznačíte si jednotlivá dějiště nejstarších příběhů. Získáte jakýsi nepravidelný…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Krajinou prvních Přemyslovců - S českými knížaty ze Stadic do Prahy, 2. vydání je 314 Kč


Zobrazit všechny knihy autora Josef Pepson Snětivý, Otomar Dvořák
Výběr knih vydavatele Čas

Zobrazit všechny knihy vydavatele Čas
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.