Kubko: Hravé gestá a zvuky

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 150 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Kubko: Hravé gestá a zvuky koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
150 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Kubko: Hravé gestá a zvuky koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
187 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Kubko: Hravé gestá a zvuky koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
192 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Kubko: Hravé gestá a zvuky koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
154 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Kubko: Hravé gestá a zvuky koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
178 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Objavujte spolu s Kubkom svet slov a gestStránky tejto knižočky zachytávajú obľúbeného hrdinu pri činnostiach, ktoré robia radosť každému dieťaťu. Navyše sú spojené so zvukmi, ktoré sú dôležité pre začiatky vývinu reči: so samohláskami, s jednoduchými slabikami a s citoslovcami.Leporelo má…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Kubko: Hravé gestá a zvuky je 172 Kč

Výběr knih autora Marta Galewska-Kustra

Zobrazit všechny knihy autora Marta Galewska-Kustra
Výběr knih vydavatele Stonožka

Zobrazit všechny knihy vydavatele Stonožka
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.