Kubko spoznáva farby a zvuky

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 214 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Kubko spoznáva farby a zvuky koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
214 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Kubko spoznáva farby a zvuky koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
192 Kč
Není skladem

Krátký popis
Spoznávaj s Kubkom farby a zvuky Aký pekný farebný motýľ! Kubko sa nevie vynadívať. Ale čo to? Hej, motýlik, počkaj! Kubko sa rozbehne za unikajúcim motýľom a pri tom spoznáva farby v okolí. Nauč sa ich s ním a pohľadaj ich na obrázkoch. Zároveň objavíš rozličné zvuky, ktoré môžeš začuť v parku…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Kubko spoznáva farby a zvuky je 203 Kč

Výběr knih autora Marta Galewska-Kustra

Zobrazit všechny knihy autora Marta Galewska-Kustra
Výběr knih vydavatele Stonožka

Zobrazit všechny knihy vydavatele Stonožka
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.