Labyrint světa a ráj srdce

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 1 995 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Labyrint světa a ráj srdce koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
1 995 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Labyrint světa a ráj srdce koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
2 684 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Labyrint světa a ráj srdce koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
2 699 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Labyrint světa a ráj srdce koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
2 999 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Labyrint světa a ráj srdce koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
2 459 Kč
Není skladem

Krátký popis
Nejvýznamnější filozofické dílo napsané v českém jazyce v exkluzivním vydání s jedinečnými kolážemi Miroslava Huptycha. Kniha jako objekt. Vedle původního textu obsáhne kniha i text v jazyce 21. století upravený Lukášem Makovičkou. Dominantou této velkoformátové knihy je však více než 50…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Labyrint světa a ráj srdce je 2 567 Kč

Výběr knih autora Jan Amos Komenský

Zobrazit všechny knihy autora Jan Amos Komenský
Výběr knih vydavatele Práh

Zobrazit všechny knihy vydavatele Práh
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.