Malé státy v EU: Případ České republiky

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 95 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Malé státy v EU: Případ České republiky koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
95 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Malé státy v EU: Případ České republiky koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
107 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Malé státy v EU: Případ České republiky koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
89 Kč
Není skladem

Malé státy v EU: Případ České republiky koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
98 Kč
Není skladem

Krátký popis
Monografie se věnuje fungování České republiky v Evropské unii pohledem malého státu. Skrz ekonomicko-politický model malé země v evropské integraci od Baldura Thorhallssona se dívá na fungování české administrativy v Bruselu a v Praze, zkoumá její možnosti a hodnotí limity. Kniha je postavena…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Malé státy v EU: Případ České republiky je 97 Kč

Výběr knih vydavatele Muni Press

Zobrazit všechny knihy vydavatele Muni Press
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.