Města jako partner v procesu vládnutí

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 159 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Města jako partner v procesu vládnutí koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
159 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Města jako partner v procesu vládnutí koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
157 Kč
Není skladem

Města jako partner v procesu vládnutí koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
172 Kč
Není skladem

Krátký popis
Města jako aktuálně diskutovaný aktér evropské integrace mohla významněji začít spadat do zájmu evropských studií až s reformou a rozvojem regionální politiky EU na konci 80. let 20. století. Souvisí to především s tehdy nově zavedeným principem partnerství, který města, stejně jako hospodářské…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Města jako partner v procesu vládnutí je 162 Kč

Výběr knih vydavatele Muni Press

Zobrazit všechny knihy vydavatele Muni Press
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.