O létajícím autě

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 199 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

O létajícím autě koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
199 Kč
Skladem (odeslání ihned)

O létajícím autě koupíte na Grada
Grada
212 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 3 další varianty  
O létajícím autě koupíte na Grada
Grada
212 Kč
Skladem (odeslání ihned)

O létajícím autě koupíte na Grada
Grada
212 Kč
Skladem (odeslání ihned)

O létajícím autě koupíte na Grada
Grada
212 Kč
Není skladem

O létajícím autě koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
224 Kč
Skladem (odeslání ihned)

O létajícím autě koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
233 Kč
Skladem (odeslání ihned)

O létajícím autě koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
212 Kč
Není skladem

Krátký popis
Míša a Jindra jsou nejlepší přátelé a nerozluční parťáci. Mají toho mnoho společného, ale nejvíce zbožňují letadla. A když se dozvědí, že se na malém letišti koná letecký tábor, ani na chvíli nezaváhají. Existuje snad lepší místo, kde by mohli strávit letní prázdniny? ***** U tábora stojí starý…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy O létajícím autě je 214 Kč

Výběr knih autorů Marie Koželuhová , Iva Hoňková

Zobrazit všechny knihy autora Marie Koželuhová, Iva Hoňková
Výběr knih vydavatele GRADA Publishing, a.s.

Zobrazit všechny knihy vydavatele GRADA Publishing, a.s.
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.