Orlickým rájem a okolím pěšky, na kole, na běžkách

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 305 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Orlickým rájem a okolím pěšky, na kole, na běžkách koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
305 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis

Stačí obout pohodlné boty, sednout na kolo nebo nazout běžecké lyže. Vydejme se na 20 výletů od jara do zimy krajem od Králického Sněžníku po Hradec Králové. Budeme žasnout, obdivovat a objevovat rozkvetlé louky, jiskřivý sníh, daleké výhledy, horské bystřiny, hrady, zámky, rozhledny,…

Zobrazit celý popis

Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Orlickým rájem a okolím pěšky, na kole, na běžkách je 305 Kč

Výběr knih autora Leschinger Martin

Zobrazit všechny knihy autora Leschinger Martin
Výběr knih vydavatele Flétna - Leschinger Martin

Zobrazit všechny knihy vydavatele Flétna - Leschinger Martin
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.