Ostrůvky uprostřed všedního dne

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 220 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Ostrůvky uprostřed všedního dne koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
220 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Ostrůvky uprostřed všedního dne koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
224 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Ostrůvky uprostřed všedního dne koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
217 Kč
Není skladem

Ostrůvky uprostřed všedního dne koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
236 Kč
Není skladem

Ostrůvky uprostřed všedního dne koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
258 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Ostrůvky uprostřed všedního dne koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
259 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Ostrůvky uprostřed všedního dne koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
236 Kč
Není skladem

Krátký popis
Ústřední otázka benediktinských exercicií zní: Jak najdu a zakusím Boha? A také: Jak objevím své pravé já, onen jedinečný obraz, který si o mně Bůh vytvořil? A dále: Jak dosáhnu uzdravení? Mystická cesta je vždycky zároveň i cestou terapeutickou, po níž máme dospět k uzdravení a vnitřní svobodě…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Ostrůvky uprostřed všedního dne je 235 Kč

Výběr knih autora Anselm Grün

Zobrazit všechny knihy autora Anselm Grün
Výběr knih vydavatele Alpha book

Zobrazit všechny knihy vydavatele Alpha book
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.