Pár kapek zamrzlého času

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 252 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Pár kapek zamrzlého času koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
252 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Pár kapek zamrzlého času koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
270 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Pár kapek zamrzlého času koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
311 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Pár kapek zamrzlého času koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
313 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Pár kapek zamrzlého času koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
285 Kč
Není skladem

Krátký popis

Půlelf Thompson už má dost všech těch dobrodružství. Žije v Raiggiu, velkém městě na pobřeží, užívá si pohodlí a nechává se opečovávat milenkou. Náhodou se mu dostane do ruky spisek, pravdivě popisující historku, která se odehrála v dobách, kdy se Pohraničí teprve začalo utvářet. Ten spisek…

Zobrazit celý popis

Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Pár kapek zamrzlého času je 286 Kč

Výběr knih autora Vladimír Šlechta

Zobrazit všechny knihy autora Vladimír Šlechta
Výběr knih vydavatele Brokilon

Zobrazit všechny knihy vydavatele Brokilon
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.