Po stopách světových náboženství

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 303 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Po stopách světových náboženství koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
303 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Po stopách světových náboženství koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
298 Kč
Není skladem

Po stopách světových náboženství koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
304 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Publikace: Po stopách světových náboženství - Küng Hans. Kniha významného teologa, autora více než třiceti knižních titulů věnovaných křesťanské teologii, křesťanské a mezináboženské ekumeně a náboženské situaci dnešní doby, vychází z projektu, v němž autor s televizním štábem navštívil…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Po stopách světových náboženství je 301 Kč

Výběr knih autora Hans Küng

Zobrazit všechny knihy autora Hans Küng

Zobrazit všechny knihy vydavatele Centrum pro studium demokracie a kultury
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.