Prohlášení ke světovému étosu:Deklarace parlamentu světových náboženství

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 82 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Prohlášení ke světovému étosu:Deklarace parlamentu světových náboženství koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
82 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Prohlášení ke světovému étosu:Deklarace parlamentu světových náboženství koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
89 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Publikace přináší úplný text Deklarace a dvě studie autorů, kteří vysvětlují ideu a historii tohoto dokumentu, jenž se pokouší nalézt konzensus mezi náboženstvími v oblasti etiky - ta se má stát základním kamenem světového řádu. Představitelé jednotlivých náboženských skupin a společenství se…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Prohlášení ke světovému étosu:Deklarace parlamentu světových náboženství je 85 Kč

Výběr knih autora Hans Küng

Zobrazit všechny knihy autora Hans Küng

Zobrazit všechny knihy vydavatele Centrum pro studium demokracie a kultury
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.