Political Parties and Nationalism in Visegrad Countries

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu Political Parties and Nationalism in Visegrad Countries aktuálně nelze zakoupit v žádném z porovnávaných e-shopů...

Krátký popis
Publikace se věnuje fenoménu nacionalimu politických stran v regionu střední Evropy. Snaží se odhalit společné znaky a odlišnosti vnímání národního populismu a nacionalismu v zemích Visegrádu – České republice, Polsku, Slovensku a Maďarsku. Projekt zkoumá období mezi lety 2005–2010, shromažďuje…

Zobrazit celý popis
Výběr knih vydavatele Muni Press

Zobrazit všechny knihy vydavatele Muni Press
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.