Pracovní právo ve víru změn

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 359 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Pracovní právo ve víru změn koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
359 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Pracovní právo ve víru změn koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
375 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Pracovní právo ve víru změn koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
334 Kč
Není skladem

Pracovní právo ve víru změn koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
356 Kč
Není skladem

Krátký popis
Pracovněprávní vztahy a právní vztahy s nimi úzce související se téměř každý rok musí adaptovat na změny právní úpravy. Rok 2023 patřil v tomto ohledu k těm náročnějším. ***** Autoři knihy se snaží přiblížit celou šíři změn proběhlých v uplynulém roce. Na prvním místě si všímají zejména novely…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Pracovní právo ve víru změn je 356 Kč

Výběr knih autorů Jakub Tomšej , Jan Pichrt

Zobrazit všechny knihy autora Jakub Tomšej, Jan Pichrt
Výběr knih vydavatele Wolters Kluwer

Zobrazit všechny knihy vydavatele Wolters Kluwer
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.