Obrana pracovního práva / The Defence of Labour Law

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 658 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Obrana pracovního práva / The Defence of Labour Law koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
658 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Obrana pracovního práva / The Defence of Labour Law koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
663 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Obrana pracovního práva / The Defence of Labour Law koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
690 Kč
Není skladem

Krátký popis
Dechberoucí titul z kategorie Pracovní právo od společnosti C. H. Beck.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Obrana pracovního práva / The Defence of Labour Law je 670 Kč

Výběr knih autora Jan Pichrt

Zobrazit všechny knihy autora Jan Pichrt
Výběr knih vydavatele C. H. Beck

Zobrazit všechny knihy vydavatele C. H. Beck
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.